دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۲۳:۴۲

روسیه میدان های نفت و گاز ونزوئلا را توسعه می دهد
ایران دریلینگ: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز (سه شنبه، ١٥ مهرماه) اعلام کرد که کشورش برای توسعه میدانهای نفت و گاز فراساحلی با ونزوئلا به توافق رسیده است.به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اینترنتی ویس آو راشا، الکساندر لوکاشویچ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که کشورش و ونزوئلا بر سر برنامه های توسعه میدانهای فراساحلی نفت و گاز در دریای شمال و ساخت یک نیروگاه حرارتی موافقت کردند.این اقدام حرکتی برای نشان دادن اتحاد دو کشور قلمداد می شود. ونزوئلا دومین شریک بزرگ تجاری روسیه در آمریکای لاتین است.الکساندر لوکاشویچ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، گفت: همکاریهای سرمایه گذاری ما بر اساس پروژه های مشترک در حوزه انرژی، به ویژه توسعه میدانهای نفت و گاز است.

لوکاشویچ از برنامه های توسعه همکاریها میان دو کشور پرده برداشت و اعلام کرد که این دو کشور به طور مشترک میدانهای فراساحلی را توسعه خواهند داد. در هیمن حال، برنامه ساخت یک نیروگاه حرارتی در ونزوئلا در دستور کار دو کشور قرار گرفت.رافائل رامیرز، وزیر امور خارجه ونزوئلا، قرار است روز چهارشنبه (١٦ مهرماه) برای گفتگو با همتای روس خود، سرگی لاواروف وارد مسکو شود.ونزوئلا پس از برزیل دومین شریک تجاری بزرگ روسیه در آمریکای لاتین محسوب می شود. شرکتهای نفت و گاز روسیه مانند گازپروم، روسنفت، لاک اویل، نشنال اویل کانسرسیوم و اینتررائو در بازار انرژی ونزوئلا حضور فعال دارند.


  کد خبر : 121
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :